"Кәсіптік бағыт - бағдар беру" жоспары
Жалпы орта білім беру деңгейінің 10-11-сыныптарға арналған «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» пәнінен жаңартылған мазмұндағы Үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша Ұзақ мерзімді жоспар
(қоғамдық гуманитарлық бағыт,
жаратылыстану-математикалық бағыт)
- 10-сынып: аптасына 2 сағат, оқу жылына 68 сағат
Бөлімдер | Тақырыптар, мазмұны | Оқыту мақсаттары | Сағат саны | Күні | ||
1-тоқсан. Экономикалыққұбылысретіндегікәсіпкерлік | ||||||
1.1 Кәсіпкерлікке кіріспе | Тұжырымдама «Кәсіпкерлік, бизнес және мен» | 10.1.1.1 «жеке кәсіпкер», «бизнесмен», «қажеттілік», «игілік» түсініктерін түсінеді; 10.1.1.2 кәсіпкерліктің пәнін, мақсаттары мен міндеттерін, түсінеді | 1 | |||
1.2 Қазақстан экономикасына тарихи экскурс | Қазақстан экономикасындағы кәсіпкерлік | 10.1.2.1 Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерліктің тарихын талдай біледі; 10.1.2.2 экономикадағы кәсіпкерліктің мағынасын түсінеді; 10.1.2.3 микроэкономика мен макроэкономика арасындағы айырмашылықты түсінеді | 3 | |||
1.3 Кәсіпкерлік тәсілдеме: бастамашылдық және даму мен жаңашылдыққа үздіксіз ұмтылу; | Идея кәсіпкерлік қызметтің негізі ретінде. Идеяны қалыптастырудың құралдары, идеяның сыртқы бағалануы | 10.1.3.1 кәсіпкерлікті жеке мотивация мен өзін-өзі іске асыру формасы ретінде қарастырады; 10.1.3.2 кәсіпкер біліктілігі ретінде идеяның қалыптасу маңызын бағалайды; 10.1.3.3 бизнес-идеяны қалыптастыру құралын қолданады | 3 | |||
1.4 Өндіріс үрдісіне қатысатын ресурстар | Өндіріс ресурстары мен факторлары | 10.1.4.1 тауар мен қызмет көрсетулер өндірісіне қажетті ресурстар мен факторларды біледі; 10.1.4.2 тауар мен қызмет көрсетулер өндірісіне қажетті ресурстар мен факторлар арасындағы айырмашылықты түсінеді | 3 | |||
1.5 Нарықтың қызмет ету механизмі | Сұраныс пен ұсыныс заңдары. Сұраныс пен ұсынысқа әсер етуші факторлар | 10.1.5.1 сұраныс пен ұсыныс заңдарын түсінеді; 10.1.5.2 сұраныс пен ұсынысқа әсер ететін факторларды біледі | 3 | |||
1.6 Нарықтық тепе-теңдік | Нарықтық тепе-теңдіктің қалыптасуы. Сұраныс пен ұсныстың икемділігі | 10.1.6.1 нарықта тепе-теңдіктің қалыптасуы, артықшылық пен тапшылықты біледі; 10.1.6.2 негізгі факторлардың өзгерісіне нарықтың бейімделу үрдісі ретінде сұраныс пен ұсыныс икемділігін түсінеді | 3 | |||
2-тоқсан. Заманауи жағдайлардағы кәсіпкерлік | 16 сағат | |||||
2.1 Бизнес неден басталады? | Заманауи жағдайларда кәсіпкерліктің дамуын талдау | 10.2.1.1 экономикалық құбылыс ретінде кәсіпкерлікті талдайды; 10.2.1.2 заманауи жағдайларда кәсіпкерліктің даму факторларын біледі | 1 | |||
2.2 Кәсіпкерлік қызмет түрлері, кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық-құқықтық формалары | Кәсіпкерлік қызмет түрлері мен кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық -құқықтық формалары | 10.2.2.1 кәсіпкерлік қызмет түрлерін ажырата біледі; 10.2.2.2 мемлекет экономикасындағы, соның ішінде Қазақстандағы шағын және орта бизнестің рөлін түсінеді; 10.2.2.3 кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық-құқықтық формаларын ажырата біледі | 3 | |||
2.3 Стартап мәдениет | Стартап- мәдениет. Стартап пен жұмыс істеп тұрған бизнестің арасындағы айырмашылық | 10.2.3.1 стартап түсінігін суреттейді; 10.2.3.2 стартап пен жұмыс істеп тұрған бизнестің айырмашылығын біледі | 3 | |||
2.4 Кәсіпкерліктегі инновациялар мен трендтер (әлемдік, аймақтық және жастардың) | Қазақстанда кәсіпкерліктің даму ерекшеліктері. Кәсіпкерліктегі тренділер. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар | 10.2.4.1 Қазақстанда кәсіпкерліктің дамуындағы географиялық-аймақтық ерекшеліктерін түсінеді; 10.2.4.2 Қазақстандағы кәсіпкерліктің заманауи тенденцияларын танып біледі; 10.2.4.3 кәсіпкерліктің трендтерінің болашақ кезеңдеріндегі болжамын талдайды | 3 | |||
2.5 Қазіргі жағдайдағы бәсекенің дамуы | Нарықтық экономиканың негізін қалаушы принципі ретінде бәсеке лестіктің мәні. Баға бойынша және бағалық емес, жетілген және жетілмеген бәсекелестік | 10.2.5.1 баға бойынша және бағалық емес, жетілген және жетілмеген бәсекелестік мысалдарын сипаттайды; 10.2.5.2 бәсекелестік стратегиясы мен бәсекелестер түрлерін сипаттайды; 10.2.5.3 баға бойынша және бағалық емес бәсекені қолданудың тиімділігін бағалауды жасайды | 3 | |||
2.6 Баға белгілеу - экономикалық категория ретінде баға қызметі мен мәні | Баға экономикалық категория ретінде | 10.2.6.1 экономикалық категория ретінде баға қызметі мен мәнін түсінеді; 10.2.6.2 бағаны қалыптастырудың құрылымын сипаттайды; 10.2.6.3 баға саясатының мәнін түсінеді; 10.2.6.4 баға стратегияларын ажыратады | 3 | |||
3-тоқсан. Әрекеттегі маркетинг | 20 сағат | |||||
3.1 Маркетингігекіріспе | Маркетинг тарихы. Заманауи маркетинг | 10.3.1.1 маркетингжәнеоныңқызметінтүсіндіреді; 10.3.1.2 өнімменкәсіпорынныңмаркетингілікстратегиясынажыратады | 1 | |||
3.2 Маркетинг-микс | Маркетинг-микс | 10.3.2.1 4P, 4C, маркетинг-миксқұрамынтүсінеді; 10.3.2.2 4P, 4C қолдану форматын ажыратады. | 1 | |||
3.3 Кабинеттік және далалық зерттеулер | Кабинеттік және далалық зерттеулер | 10.3.3.1 кабинеттікжәнедалалықзерттеулердіңайырмашылығынбіледі; 10.3.3.2 кабинеттікжәнедалалықзерттеуәдістемесінқолданады | 3 | |||
3.4 SWOT- талдау | Компанияның дамуына әсер ететін ішкі және сыртқы факторлар кешені | 10.3.4.1 SWOT талдаудың тағайындалуын түсіну; 10.3.4.2 зерттелетін өнімнің күшті және әлсіз жақтарын бағалау кезінде SWOT-талдауды тәжірибеде қолданады | 2 | |||
3.5 Мақсатты аудитория, сегменттеу | Тұтынушыларды сегменттеу. Мақсатты аудитория. Клиенттің бейнесін қалыптастыру | 10.3.5.1 тұтынушыны сегменттеудің мәні мен қағидаларын түсінеді; 10.3.5.2 белгілі бір мақсатты аудиториялардың қажеттіліктерін анықтайды | 2 | |||
3.6 Бренд | Бренд және оны құраушылар | 10.3.6.1 брендтің негізгі құраушыларын біледі; 10.3.6.2 брендтің сипаттамалық және шығармашылық жағын ажыратады; 10.3.6.3 брендтің платформасын сипаттау үшін дағдыларды қолданады | 3 | |||
3.7 Маркетингілік коммуникациялар | Жарнама, PR. Дәстүрлі (классикалық) жарнама түрлері және мақсатты аудиторияға тікелей әсер ету | 10.3.7.1 ATL, BTL маркетингілік коммуникациялар кешенін ажыратады; 10.3.7.2 ATL, BTL арқылы соңғы тұтынушыға дейін зерттелетін өнімнің/қызмет көрсетудің құндылықтарын жеткізу жоспарын ұсынады | 4 | |||
3.8Онлайнмаркетингіліккоммуникациялар | Сандық маркетингтің заманауи құралдары. | 10.3.8.1 сандықмаркетингтіңмәнінтүсінеді; 10.3.8.2 сандықмаркетингарқылысоңғытұтынушығадейінзерттелетінөнімнің/қызметкөрсетудіңқұндылықтарынжеткізужоспарынұсынады | 4 | |||
4-тоқсан. Ойлаудизайны | 16 сағат | |||||
4.1 Ойлау дизайнына кіріспе | Адамға бағытталған өнімдерді құру әдісі | 10.4.1.1 ойлау дизайнының мәнін түсінеді; 10.4.1.2 ойлау-дизайны қай жерде қолдануға болатынын түсінеді; 10.4.1.3 ойлау-дизайны тәсілдерін бизнес-идеяларды іздестіру мен бизнес-үрдістерді ұйымдастырудың дәстүрлі тәсілдерімен салыстырғандағы артықшылықтарын салыстыру | 2 | |||
4.2 Эмпатия | Мәселелік жайттарға тереңірек ену және пайдаланушылар тәжірибесі | 10.4.2.1 жобаға тікелей немесе жанама әсер ететін тұтынушылар тобын анықтай біледі; 10.4.2.2 эмпатия қағидаларын түсінеді және тәжірибеде қолдана біледі; 10.4.2.3 сұхбат жасай білу және ондағы сұрақтар кезектілігін дұрыс ұйымдастыра алады | 3 | |||
4.3 Талдау және синтез | Нақты, маңызды және іске асырылатын міндеттерді құрастыру | 10.4.3.1 мәселені дұрыс айқындап және сипаттай біледі; 10.4.3.2 сұхбаттан алынған ең маңызды тұжырымдарды анықтайды; 10.4.3.3 ақпараттың маңызды сәттерін бөледі және оларды ары қарай қолдану үшін тиімді рәсімдей алады; 10.4.3.4 сұхбат кезінде алынған ақпаратты топтайды | 3 | |||
4.4 Идея ойлап табу | Идеяны ойлап табу және шешім қабылдау | 10.4.4.1 брейнсторминг қағидалары мен қажеттілігін түсінеді; 10.4.4.2 брейнстормингті жүргізу ережелері мен оларды сақтап, орындай алуды біледі; 10.4.4.3 брейнсторминг кезеңдерін білу және кезеңдерін сақтап, айтылған идеяларды жүйелеу және солардың ішінен ең жақсысын таңдайды | 3 | |||
4.5 Прототип жасау | Табылған шешімдерді тестілеу үшін модель құру | 10.4.5.1 прототип жасауды түсінеді және қағидаларын түсіндіреді; 10.4.5.2 прототип жасаудың негізгі әдістерін қолданады | 2 | |||
4.6 Тестілеу | Feedbackты алу және ең тиімді шешімді іздеу | 10.4.6.1 адамға бағытталған дизайн үшін тестілеудің маңызын түсінеді; 10.4.6.2 шешім қабылдау кезінде кері байланыстың маңызын және эмпатияны тереңірек дамыту мүмкіндігін түсінеді; 10.4.6.3 тәжірибеде алынған идеяларды қолдану мүмкіндігін бағалайды | 2 | |||
4.7 Сторителлинг | Жасалынған материалдың презентациясы | 10.4.7.1 жасалынған жұмыс үрдісін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді; 10.4.7.2 ойлау-дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алатындығын дәлелдеу | 1 | |||
Барлығы | 68 сағат | |||||
11-сынып: аптасына 2 сағаттан, оқу жылына 68 сағат
Бөлімдер | Тақырыптар, мазмұны | Оқыту мақсаттары | Сағат саны | Күні | |
1-тоқсан. Стартапакселератор (1) | 16 сағат | ||||
1.1 Питчинг | Питчинг. Питчинг құрылымы | 11.1.1.1 кәсіпкер (стартапер) үшін питчингтің мәні мен мағынасын түсінеді; 11.1.1.2 оқу-ойын жағдайында өз идеяларын іске асыру үшін питчинг дағдыларын қолданады | 2 | ||
1.2 Команда құру және кәсіпкерлік қызметтегі командалар рөлі | Командадағы рөлдер. Көшбасшы рөлі | 11.1.2.1 команда мүшелері арасындағы рөлдерді анықтайды; 11.1.2.2 оқу-ойын жағдайында командаға қажетті адамдарды тарту үшін шешендік өнер дағдыларын қолданады | 2 | ||
1.3 Канва бизнес-моделі, маңызды құндылықтарды анықтау. Бизнес-жоспар құрылымы | Canvas бизнес моделі. Маңызды құндылықты анықтау. Бизнес-жоспар құрылымы | 11.1.3.1 бизнес модель түсінігін суреттейді; 11.1.3.2 Канва бизнес моделінің және бизнес-жоспардың құрылымын түсінеді; 11.1.3.3 оқу-ойын жағдайында өз стартап идеялары үшін маңызды құндылықтарды қалыптастыру дағдыларын қолданады | 3 | ||
1.4 Стартап-жобалардағы маркетинг | Стартап және әрекеттегі бизнестегі маркетинг тәсілдеріндегі айырмашылық. Вирусты маркетинг. Өміршеңдігі ең төмен өнім (MVP) | 11.1.4.1 стартап жоба үшін маркетингтің мәнін түсінеді; 11.1.4.2 тұтынушылар сегменттерін мен олардың қажеттіліктерін, нарық сыйымдылығын талдайды 11.1.4.3 өміршеңдігі ең төмен өнімнің (MVP) қағидаларын түсінеді; 11.1.4.4 өз стартапында ең аз мөлшерде өнімді сату туралы шешім қабылдайды | 3 | ||
1.5 Стартап-жобалардағы коммуникация арналары | Коммуникация арналарының оңтайлысын таңдау | 11.1.5.1 тұтынушыға құндылық «қалай» (қандай арналар нәтижесінде) жеткізіледі? - деген сұраққа жауап береді; 11.1.5.2 қандай да бір коммуникация арналарын таңдау қандай пайда әкелетінін түсіндіреді | 2 | ||
1.6 Тұтынушылық және сатып алушылық бейілділік | Ұзақ мерзімді кәсіпкерлік қызметте клиенттер тарапынан бейілділіктің маңызы | 11.1.6.1 «тұтынушылық және сатып алушылық бейілділік» түсінігін ажыратады; 11.1.6.2 коммуникация каналдары арқылы тұтынушылармен өзара қатынас стратегиясын құрады | 2 | ||
1.7 Стартаптардағы пайда арналары | Пайданың түсу каналдарын іздестіру, пайда түсетін негізгі каналдарды таңдау | 11.1.7.1 AB - тест, пайда түсімі арналарының мәнін түсінеді; 11.1.7.2 кіріс құрылымын талдайды; 11.1.7.3 оқу-ойын жағдайында AB-тестіні талдау мақсатында қолданады | 2 | ||
2-тоқсан. Стартапакселератор (2) | 16 сағат | ||||
2.1 Бизнес ресурстар және ресурстарды басқару | Ресурстардың шектеулілігі және маңызы. Зияткерлік ресурстар. Материалдық ресурстар. Қаржылық ресурстар. Адами ресурстар | 11.2.1.1 Стартаптарда ресурстардың мәні мен маңызын түсінеді; 11.2.1.2 адами, қаржылық, материалдық, интеллектуалды, бизнес ресурстарды ажыратады | 5 | ||
2.2 Кәсіпкерлік қызметтегі серіктестік | Аутсорсинг. Серіктестік қатынас құрумен байланысты тәуекел мен қатынас жасау | 11.2.2.1 стартап үшін аутсорс пен серіктестіктің мәні мен мағынасын түсінеді; 11.2.2.2 серіктестіктің қағидаларын сипаттайды; 11.2.2.3 Өз жобасы үшін серіктестер тізімін құру үшін дағдыларын қолданады | 2 | ||
2.3 Бизнестегі маңызды қызмет | Негізгі қызмет. Эйзенхауэр матрицасы | 11.2.3.1 операциялық қызметтің мәнін түсінеді; 11.2.3.2 өз стартапында операциялық қызметті анықтау үшін дағдыны қолданады. | 3 | ||
2.4 Кәсіпкерлік қызметтегі салықтар | Қазақстан Республикасы ның экономикалық жүйесіндегі салықтардың рөлі. Кәсіпкерлік қызметіндегі салықтар және олардың түрлері | 11.2.4.1 салық және оның мемлекет үшін маңызын сипаттайды; 11.2.4.2 салық режимдерінің ерекшеліктерін ажырата біледі | 2 | ||
2.5 Шығындар құрылымы | Операциялық, қаржылық және инвестициялық шығындар | 11.2.5.1 шығын құрылымын түсінеді; 11.2.5.2 стартап жобасында шығыс пен кіріс құрылымын талдайды | 2 | ||
2.6 Жобаның аяқталуы және оның нәтижелерін талдау – бизнес-жобалардың питчингі | Жобаныңинвестициялықтартымдылығы | 11.2.6.1 стартапжобаныңинвестициялықтартымдылығынтүсінеді; 11.2.6.2 инвесторлардыңназарынаударуүшіншешендікөнер (питчинг) дағдыларынқолданады | 2 | ||
3-тоқсан. Кәсіпкердің өзін-өзіалғажылжытуы | 20 сағат | ||||
3.1 Жеке адамның активтері мен пассивтері | Оқушының кірістері мен шығындары. Тиімді бюджет. | 11.3.1.1 актив және пассив, бюджеттің мәнін түсінеді; 11.3.1.2 кірістер мен шығындарды ажырата біледі | 2 | ||
3.2 Жинақтаулар, кредиттер және депозиттер | Екі деңгейлі банктік жүйе. Депозиттер. Кредиттер. Кредиттік мөлшерлеме | 11.3.2.1 ҚР екі деңгейлі банктік жүйені ажыратады; 11.3.2.2 депозиттер мен кредиттің мәнін түсінеді; 11.3.2.3 кредиттік және депозиттік мөлшерлемеге әсер етуші факторы ретіндегі инфляция түсінігі; 11.3.2.4 депозиттік және кредиттік пайызды есептеуде дағдыларды қолданады | 4 | ||
3.3 Дүниежүзілік ақша бірліктері, электронды ақшалар | Ұлттық валюта. Қолма қол және қолма-қол ақшасыз есеп айырысу. Пластикалық карталар | 11.3.3.1 әлемдік ақша бірліктерінің жүйесін сипаттайды; 11.3.3.2 қолма қол және қолма-қол ақшасыз есеп айырысуды ажыратады | 1 | ||
3.4 Қор нарығы | Құнды қағаздар. Халықаралық қор нарықтары. KASE қор нарығы | 11.3.4.1 қор нарығының жұмыс механизмін біледі; 11.3.4.2 қор нарығына экономикалық циклдардың әсерін біледі; 11.3.4.3 құнды қағаз түрлерінің айырмашылығын анықтайды | 2 | ||
3.5 Жеке бюджетті басқару | Бюджетті басқару қағидалары | 11.3.5.1 жеке бюджетті басқарудың негізін түсінеді; 11.3.5.2 жеке бюджетті басқару құралдарын қолданады | 2 | ||
3.6 Өзін-өзі алға жылжыту | Жеке брендті құру | 11.3.6.1 өзін-өзіалғажылжытумәніменоныңқұрамынжәнежекебрендингтітүсінеді; 11.3.6.2 құзыреттілікпенбіліктіліктіңайырмашылығынанықтайды | 1 | ||
3.7 Түйіндемежәнетүйіндемеқұрутәжірибесі | Заманауитүйіндемелер. Түйіндемеқұрудағдылары | 11.3.7.1 өзтүйіндемесінқұрудағдыларынқолданады; 11.3.7.2 оқу-ойынжағдайындажұмысқаорналасудаөзінөзідамытудағдыларынқолданады | 2 | ||
3.8 Нетворкинг (кәсіби жүйелер) | Адамдармен сенімді және ұзақ мерзімді қатынастың маңызы | 11.3.8.1 адамдармен сенімді және ұзақ мерзімді қатынастың маңызы және өзара көмектесу қажеттігін түсінеді; 11.3.8.2 өз мәселесін шешу үшін екі жақты іс-әрекеттің кәсіби потенциалын пайдалану мүмкіндігін өз көзқарасымен суреттейді | 1 | ||
3.9 Кәсіпкердің іскерлік қарым-қатынасы – келіссөздер мен келіссөздер жүргізу тәжірибелері | Кәсіпкерүшінкеліссөздердіңмаңызы | 11.3.9.1 кәсіпкерүшінкеліссөздердіңмаңызынтүсінеді; 11.3.9.2 оқу-ойынжағдайышеңберіндеоқушылардыңөзарақатынасындағыкеліссөз дағдыларынқолданады | 2 | ||
3.10 Эмоционалдық интеллект | Эмоциялардытану | 11.3.10.1эмоционалды интеллект мәні мен мағынасын түсінеді; 11.3.10.2эмоционалды интеллектіні басқарудың көмегімен өз мақсаттарына жету мүмкіндіктерін зерттейді | 1 | ||
3.11 Тайм менеджмент | Жеке нәтижелілік пен өнімділік | 11.3.11.1 тайм-менеджментінің мәні мен мағынасын түсінеді; 11.3.11.2 өз тиімділігін арттыру мақсатында уақытты басқару дағдыларын қолданады | 2 | ||
4-тоқсан. Дамустратегиясы | 16 сағат | ||||
4.1 Бизнес ауқымын кеңейту – нарық дамуын болжау | Бизнестіңдамуы | 11.4.1.1 Бизнестіңауқымынкеңейтужәнеоныңмәнінтүсінеді; 11.4.1.2 нарық дамуының болжамын талдайды | 1 | ||
4.2 Бизнесдамуыныңтәсілдеріментүрлері | Дамудың негізгі стратегиялары | 11.4.2.1 дамудыңбазалықстратегияларыныңмәнінтүсінеді; 11.4.2.2 экономикалықөсу, ЖҰӨ, ЖІӨмәнінтүсінеді; 11.4.2.3 бизнесдамуыныңқарқындыжәнеэкстенсивтітәсілдерінтаныпбіледі | 2 | ||
4.3 Сапаны басқару | Сапа менеджментінің жүйесі. Кайдзен қағидасы | 11.4.3.1 сапаны басқару құрамын және оның мәнін түсінеді; 11.4.3.2 Кайдзен қағидасын суреттейді | 1 | ||
4.4 Халықаралық бизнес | Халықаралық бизнес және маркетинг | 11.4.4.1 халықаралық бизнестің мәні мен мағынасын түсінеді; 11.4.4.2 ойындық түрде халықаралық нарыққа Қазақстан өнімдерін шығарудың стратегиясын құруда өзіндік көзқарасты қалыптастыру үшін халықаралық бизнестің аясынан факторларды синтездейді | 3 | ||
4.5 Тұтынушының құқығын қорғау | Тұтынушылар дың құқығын қорғау | 11.4.5.1 тұтынушылардың құқығын қорғауға бағытталған, мемлекет пен қоғамдық қозғалыс іске асырып отырған шаралар жиынтығымен танысады; 11.4.5.2 тұтынушылардың құқығын қорғау ұйымдарын ажырата біледі; 11.4.5.3 оқу-ойын жағдайында тұтынушылардың құқығын қорғау дадыларын қолданады | 1 | ||
4.6 Кәсіпкердің құқығын қорғау, бизнес қолдау институттары | Кәспкерлікті мемлекеттік қолдау. Ұлттық Кәсіпкерлер палатасы | 11.4.6.1 кәсіпкерлердің құқығын қорғауға бағытталған, мемлекет пен қоғамдық қозғалыс іске асырып отырған шаралар кешенімен танысады; 11.4.6.2 кәсіпкерлердің құқығын қорғау ұйымдарын ажырата біледі; 11.4.6.3 кәсіпкерлік пен бизнес қолдау институттарын сипаттайды; 11.4.6.4 ШОБ-ты мемлекеттік қолдау түрлерін түсінеді; 11.4.6.5 оқу-ойын жағдайында кәсіпкерлердің құқығын қорғау дадыларын қолданады | 2 | ||
4.7 Кәсіпкерлердің жауапкершілігі (экономикалық, әлеуметтік, заңды, экологиялық, этикалық) | Кәсіпкердің экономикалық, әлеуметтік, заңды, экологиялық жауапкершілігі | 11.4.7.1 кәсіпкерлердің экономикалық, әлеуметтік, заңды, экологиялық, этикалық жауапкершілік түрлерін танып біледі | 2 | ||
4.8 Мақсаттарды қоя білу | Мақсаттарды тиімді құру | 11.4.8.1 мақсатты қоя білудің мәнін түсінеді; 11.4.8.2 мақсатты тиімді қою үшін мақсатты болжау құралын қолданады | 2 | ||
4.9 Өзіндік өмір стратегиясы | Жеке өмір стратегиясының презентациясы | 11.4.9.1 дұрыс мақсат қою арқылы жеке мансап стратегиясын құрады; 11.4.9.2 жеке өмір стратегиясын қорғау кезінде шешендік өнер дағдыларын қолданады | 2 | ||
Барлығы | 68 сағат | ||||
Бөлімдер және бөлімшелер бойынша тоқсандықта бөлінген сағаттар саны мұғалімнің қарауы бойынша жіктеледі.